Ogłoszenie o pracę
- Tytuł ogłoszenia
- Młodszy Archiwista
- Forma zatrudnienia
- umowa o pracę na czas określony
- Stanowisko
- Młodszy Archiwista
- archiwum@poznan.ap.gov.pl
- Telefon
- Fax
- Data składania
- 2022-03-15
- Data wygaśnięcia
- 2022-03-15
- Tagi
- Województwo
- WIELKOPOLSKIE
- Powiat
- Poznań
- Gmina
- Poznań-Stare Miasto
- Miasto
- Poznań
- Ulica
- ul. 23 Lutego
- Numer budynku
- 41/43
Młodszy Archiwista
Do spraw: Opracowania zasobu archiwalnego i obsługi pracowni naukowej Oddział w Gnieźnie
Osoba na tym stanowisku:
- Inwentaryzacja materiałów archiwalnych (porządkowanie wewnętrzne, nadawanie układów w zespole, opracowywanie wstępów do inwentarzy)
- Opracowywanie pomocy ewidencyjno - informacyjnych przy zastosowaniu metod komputerowych i tradycyjnych • Korekta inwentarzy archiwlanych
- Udzielanie informacji o zasobie archiwalnym i warunkach jego udostępniania oraz przeprowadzania kwerend w zasobie archiwalnym dla użytkowników krajowych i zagranicznych
- Współudział w przygotowywaniu projektów edukacyjnych i popularyzatorskich w tym okolicznościowych wystaw archiwalnych • Przygotowanie materiałów archiwalnych do digitalizacji
- Prowadzenie profilaktycznych prac konserwatorskich, w tym związanych z odkurzaniem materiałów archiwalnych i przepakowywaniem ich w odpowiednie opakowania ochronne
- Obsługa pracowni naukowej (realizacja zamówień użytkowników, nadzór i obsługa użytkowników korzystających z zasobu archiwalnego, prowadzenie ewidencji materiałów archiwalnych udostępnianych użytkownikom
- Wykonywanie prac technicznych i porządkowych w magazynach, przeprowadzanie scontrum zespołów, udział w translokacji zasobu lub jego części
- Wykonywanie innych czynności niepozostających w sprzeczności z zakresem obowiązków, zleconych przez bezpośredniego przełożonego, dyrektora archiwum, zastępcę dyrektora
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z pracą w archiwach
- dobra znajomość metodyki archiwalnej • znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym
- umiejętność obsługi sprzętu komputerowego (środowisko Windows + Office)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe historyczne związane z archiwistyką i zarządzaniem dokumentacją
- Doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z pracą w archiwach
- Znajomość baz danych i systemów komputerowych funkcjonujących w archiwach państwowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność
- Kreatywność
Co oferujemy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
- Praca o charakterze biurowo-magazynowym, wymagająca wysiłku fizycznego.
- Sporadyczne wyjazdy służbowe.
- Praca przy monitorze ekranowym przekracza 4 godziny dziennie.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka).
- Stanowisko zlokalizowane na I piętrze (budynek 2 kondygnacyjny).
- Konieczność poruszania się pomiędzy kondygnacjami.
- Budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
- W budynku brak windy osobowej, brak podjazdów oraz odpowiednio dostosowanej toalety dla osób z niepełnosprawnością.
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera w^^ystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumentów nie odsyłamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można otrzymać pod nr. tel. 61 852-46-01 wew. 29.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- ocena formalna złożonych dokumentów
- rozmowa kwalifikacyjna oraz test kompetencji - i etap
- rozmowa kwalifikacyjna - II etap
Pracę możesz rozpocząć od: 2022-04-01
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego .przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach
Aplikuj do: 15 marca 2022
Aplikuj maiiowo na adres: archiwum@poznan.ap.gov.pi, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 93456 / 23.02.2022.
Lub w formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 93456" na adres:
Archiwum Państwowe w Poznaniu
ul. 23 Lutego 41/43
60-967 Poznań
Zapraszamy również do kontaktu mailowego: archiwum@poznan.ap.gov.pl
Dokumenty należy złożyć do: 15.03.2022
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze