Sposób i tryb załatwiania skarg i wniosków
w Archiwum Państwowym w Poznaniu
Skargi i wnioski są przyjmowane, rozpatrywane i załatwiane w trybie przepisów działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania
i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002r. Nr 5, poz. 46).
Skargi i wnioski mogą być wnoszone w formie:
· pisemnej – osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres urzędu,
· e-mailem (archiwum@poznan.ap.gov.pl),
· faksu (61 851 73 10),
· ustnie do protokołu.
Pisemne skargi i wnioski przyjmowane są w sekretariacie Archiwum Państwowego w Poznaniu (pokój nr 7). Można przesłać je za pośrednictwem poczty na adres: Archiwum Państwowe w Poznaniu, ul. 23 Lutego 41/43, 60-967 Poznań.
Ustne skargi i wnioski mogą być zgłaszane dyrektorowi Archiwum Państwowego w Poznaniu w każdy poniedziałek od godz. 10:00 do godz. 12:00 oraz od 15:00 do 17:00 w pokoju nr 7a.
Istnieje także możliwość wcześniejszego telefonicznego umówienia się na spotkanie w innym terminie.
Odpowiedź na skargę bądź wniosek zostaje wydana bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu miesiąca. W sytuacji nie dotrzymania terminu załatwienia skargi lub wniosku dyrektor Archiwum Państwowego w Poznaniu zawiadamia wnoszącego skargę bądź wniosek, podając przyczyny zwłoki i wskazuje nowy termin załatwienia sprawy.
|